Iga konkreetse toote juures on toodud tarneaeg. Tarneajad on toodud maksimaalse arvestusega – enamusel juhtudel jõuab tellitud kaup kohale kiiremini.
Kui olete ühte ostukorvi valinud erinevate tarneaegadega tooted, siis jõuavad tellitud kaubad selle perioodi jooksul, mis Teie ostukorvis on kõige pikema tarneajaga. Kui aga soovite siiski tellimust kätte saada osade kaupa, siis palun võtke kindlasti ühendust meie klienditeenindusega.
Kauba toimetamiseks Teieni kasutame erinevaid transpordivõimalusi.
Peamiselt kasutame oma transporti ning pakiautomaate. Suuremate saadetised toimetavad Teieni meie pikaajalised logistikapartnerid.
Tellimuse vastuvõtmisel kontrollige kindlasti nende seisukorda. Kui toode on saanud mingil põhjusel transpordi käigus kannatada või riknenud, fikseerige see kulleri juuresolekul ning teavitada meid esimesel võimalusel telefoni või e-maili teel. Võimalusel palume riknenud kaup pildistada. Hilisemaid pretensioone toote väliste defektide osas on meil väga keeruline rahuldada.
Kõigile toodetele kehtib garantii 2 aastat, v.a. juhul, kui tootja ei anna pikemat garantiid. Garantiitõendiks on väljastatud arve.